Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

χτύπα, ρε μαλάκα


Κι έπειτα θα αρχίσω να πυροβολώ.
Τυλιγμένος τους καπνούς των επιθυμιών μου.
Όχι από μαγκιά.
Μα γιατί δε θα μπορώ να κάνω αλλιώς.
Μου κλέψανε το αλλιώς, ρε.
Το κάνανε λόγια.
Δικά τους.
Που τα λένε τρώγοντας φουρνιστά πατατάκια.
Θα σταθώ όρθιος, ρε …...
Μπροστά από ένα σήμα της τροχαίας. Απαγορευτικό.
Με τα πόδια καλά κρατημένα στο δρόμο.
Που δεν σας ανήκει.
Και θα πυροβολώ.
Τον αέρα.
Που μου λείπει.
Την οργή μου
Που ξέχασα μέσα μου.
Τις λέξεις .
Που πνίξαμε.
Τα χρόνια.
Που δεν θα ζήσουμε..
Κι εσύ θα με σκοπεύεις.
Με κείνο το όπλο που σου έμαθαν να χρησιμοποιείς.
Και θα φοβάσαι που δεν θα φοβάμαι.
Και θα τρέμεις που δε θα τρέμω.
Και θα σωπαίνεις που θα ουρλιάζω.
Άντε…Χτύπα ρε μαλάκα ….
Έχουμε και δουλειές.


23/4/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: